RedMedia

Prowadzenie Social Mediów

Zarządzanie mediami społecznościowymi wymaga jasnej strategii treści, niezachwianej konsekwencji i tony kreatywności.

  • Chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w mediach społecznościowych przyciągając angażującymi treściami i opiniami innych użytkowników?
  • Chcesz uwiarygodnić swoją markę i wzbudzić większe zaufanie u jej obecnych i potencjalnych klientów?
  • Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich usług/produktów oraz zwiększyć zasięgi reklamowe?

Jeśli tak, to dobrze trafiłeś!

Czy wiesz, że…

  • aż 32% internautów kupuje przy pomocy mediów społecznościowych
  • 60% użytkowników mediów społecznościowych dzieli się informacjami o zakupach na swoich profilach
  • 44% użytkowników mediów społecznościowych kupiło to, czego wcześniej nie planowali, dzięki informacjom, które znaleźli na portalach społecznościowych
  • profesjonalne treści w połączeniu ze zdjęciami i nagraniami innych użytkowników zwiększa zaangażowanie klientów o 28%

Dlaczego obecność firmy w mediach społecznościowych jest istotna?

Szeroko pojęte media społecznościowe dają ocean możliwości dotarcia do grup właściwych odbiorców, a odbiorców tych na świecie przybywa z roku na rok w zawrotnym tempie.

Już 49% populacji świata, czyli 3,8 mld osób korzysta obecnie z internetu, z czego 2 449 mld to użytkownicy Facebooka, 2 mld użytkownicy YouTube, a 800 mln popularnego wśród infduencerów Instagrama.

My, Polacy, również jesteśmy bardzo aktywni w mediach społecznościowych. Aż 81% populacji ma dostęp do internetu, a połowa z nas, 19 mln, korzysta aktywnie z social mediów.

Drugim po YouTubie najbardziej popularnym portalem jest Facebook i według danych z lutego 2020 daje on możliwości dotarcia z treściami reklamowymi aż do 16 mln użytkowników, co równa się zasięgowi 49% wszystkich mieszkańców powyżej 13 roku życia. Gdy dorzucimy do tego Instagram z 7,3 mln (22% populacji powyżej 13 r.ż), któremu zasięgi rosną o około 7,4% na kwartał, daje nam to potężną grupę potencjalnych klientów, do których możemy bez trudu dotrzeć wykorzystując wiedzę i odpowiednie narzędzia.

Takich możliwości po prostu nie można nie wykorzystać – one aż się proszą przy przekuć je na zysk!

prowadzenie-social-mediow

OFERTA

Zarządzanie Mediami Społecznościowymi

  • Tworzymy posty, które inspirują, uczą i bawią
  • Reprezentujemy Twoją markę angażując związaną z nią społeczność
  • Skrupulatnie sprawdzamy i raportujemy wyniki w prosty i przejrzysty sposób

 

Content Marketing

  • Tworzymy fachowo przygotowane, zoptymalizowane pod kątem SEO sekty, które zadziałają jak woda na młyn na Twoje kampanie w mediach społecznościowych, prowadząc do organicznego zasięgu na Twojej stronie oraz budując zaufanie wśród Twoich klientów

 

Reklama na Facebooku

  • Zmaksymalizujemy możliwości Twojego budżetu reklamowego
  • Pomożemy Ci zdobyć polubienia strony, zasięg branżowy, potencjalnych klientów, zwiększyć sprzedaż

Przykłady

supy
wyprawadoindii
wentaprint

Jak działamy?

Zarządzanie mediami społecznościowymi wymaga jasnej strategii treści, niezachwianej konsekwencji i tony kreatywności.

Tworzenie postów

  • Tworzenie treści wizualnych

Aby Twoje posty były perfekcyjne, wykorzystujemy połączenie wysokiej jakości fotografii stockowej, grafiki wykonanej na zamówienie lub zasobów dostarczonych przez klienta.

  • Video Posty

Udowodniono, że wideo osiąga największe zaangażowanie na portalach społecznościowych, a my możemy tworzyć niesamowite filmy społecznościowe, korzystając z obszernej bazy danych wideografii stockowej w wysokiej rozdzielczości.

  • Zatwierdzanie postów

Tworzymy harmonogramy postów z wyprzedzeniem, dzięki czemu możesz dostarczyć nam informacje zwrotne i mieć całkowitą kontrolę nad tym, co zostanie umieszczone na Twoich kontach społecznościowych.

  • Optymalny czas

Korzystając z naszego specjalistycznego oprogramowania możemy określić optymalny czas uruchomienia Twoich postów, zapewniając maksymalne zaangażowanie.

Zarządzanie społecznością

  • Reakcja klienta

Obsługa przychodzących wiadomości i komentarzy może być czasochłonna; pozwól nam zająć się tym za Ciebie, aby upewnić się, że Twoi klienci nigdy nie będą czekać.

  • Znaczące zaangażowanie

Prowadzenie regularnych, konstruktywnych rozmów z klientami lub innymi lokalnymi firmami jest niezbędne do budowania zaufania do Twojej marki.

  • Wzrost zasięgu organicznego

Możemy użyć zarządzania społecznością do zaangażowania innych użytkowników, aby zwiększyć liczbę zwolenników Twojej strony.

Miesięczne raporty

  • Kluczowe wskaźniki

Nasze raporty oferują przejrzyste spojrzenie na kluczowe wskaźniki, które mają największe znaczenie dla Twojej firmy, niezależnie od tego, czy jest to wzrost liczby odbiorców, zaangażowanie, kliknięcia internetowe, czy cokolwiek innego.

  • Analiza postów

Zobacz, które posty osiągnęły najlepsze wyniki w danym miesiącu, reakcje, procent zaangażowania i rozkład zaangażowania.

  • Podział demograficzny

Chcesz wiedzieć, kto angażuje się na Twoich mediach społecznościowych? Dla każdego profilu podajemy miesięczny podział demograficzny.

ZADZWOŃ 605 12 12 12

Marketing w mediach społecznościowych to proces przyciągania uwagi, zwiększania rozpoznawalności marki oraz budowania pozytywnego wizerunku marki wśród obecnych i potencjalnych klientów. Wykorzystujemy kanały mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy YouTube, by osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.

Marketing w social mediach, jak żaden inny, daje możliwości zbliżenia się do klienta, a poniekąd nawet bezpośredniego kontaktu z nim, nawet w przypadku bardzo dużych firm.

Dodatkowo, działania w zakresie promocji w mediach społecznościowych przyniosą korzyści ze zwiększonego ruchu na stronie internetowej.

Działania w marketingu mediów społecznościowych  są niezwykle skuteczne ze względu na możliwości dotarcia do imponujących grup odbiorców właściwych dla danego biznesu. Wykorzystując odpowiednie narzędzia możemy określić grupę docelową, gromadząc takie dane jak wiek, płeć, wykształcenie, praca, hobby i zainteresowania. Następnie tworzymy interesujące i angażujące ich treści pod tę grupę. Taka forma reklamy otwiera firmom zupełnie nowe możliwości dotarcia do swoich klientów oraz przywiązania ich do marki.

Marketing w mediach społecznościowych to najbardziej efektywna forma marketingu cyfrowego, która prawidłowo zarządzana, szybko zwraca inwestycję.

red-media